Tillbaka

Äntligen tillbaka, var ett tag sedan senaste inlägget nu, vart mycket i skolan nu på sista och jag har inte orkat skriva här, men nu hoppas jag att jag skall komma tillbaka ordentligt.:D
Det senaste fluminlägget handlade om att jag äntligen tagit ut tandställningen, så himmla gött asså ;). Bilder kommer och vinnaren kommer även att presenteras då.

Något som har hänt som jag inte berättat är att jag har startat i ett korplag, Ekdala FC. Inte den bästa namnet men det duger. Så jag gör comeback som fotbollsmålvakt, och jag är faktiskt inte helt kass enligt grundaren Gustav "Bergan" Bergström. (Nu har jag nämt dig också :P)

                      


Blivande loggor?

Gurra fyller även år idag, jag tycker ni skall gå in och gratulera honom :D Hurra, hurra, hurra HURRA!!!!!!!!!!!!!


Simma lugnt / Sunchine smile :D

Kommentarer
Postat av: Jesper Larsson

Ekdala FC rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-24 @ 18:05:35
Postat av: MICHAELA D

Svar: du har inte patent på det precis?

2009-10-30 @ 15:44:41
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0