Guillou och Hochen

Vad har dessa för likhet? Jo, jag träffade båda idag. Först åkte jag och Jesper in till bokmässan (Det var en skoluppgift, och nu fick du vara med Jesper:P) Väl där inne gjorde vi alla våra uppgifter, innan vi var klara kände vi för att vara lite kulturella. Så vi gick runt och minglade med några kändisar ;). Här är tre av dem :P
         

  Jan Guillou              Björn Hellberg         Herman Lindqvist

Senare på dagen har jag blivt jag tillochmed vart VÄRLDENS BÄSTA persson enligt Michaela, det brukar alltid vara hon själv som är den bästa, men idag var jag den bästa. Om ni undrar vad jag gjorde så "lagade" jag hennes iPod, hittade hennes borttappade bilder som hon trodde hon raderat., och fixat PS CS4 till henne.

GO MICHAELA, Jag är BÄST!!!!!!!! :P

Simma lugnt

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

TAAAAAAAAAACK DAGNY!!!!! :D

2009-09-25 @ 00:19:50
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Gustav

vi undrade inte ;)

2009-09-25 @ 23:56:02
URL: http://vitaminkanin.blogg.se/
Postat av: Jesper Larsson

Tack tack:P

2009-09-26 @ 21:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0