Ledig

Vad skönt det är att vara ledig, men jag har prov imon så det är bara att plugga Kemi.

Igår var det poker för hela slanten, jag och fem till satt och spelade poker in till midnatt. Jonte vann efter en jämn kamp mot Bergström. 100 kroner vann han, jag kom trea men hade inte flyt med korten. Detta måste göras om, men då måste alla vara i tid, och de måste även komma :P. (jag ver sen, men jag kom inte sist :p)

Blir ingen bild nu, för jag har precis innstalerat Windows 7 på min dator :D, tack så mycket världens bästa pappa. Men nu skalla jag försöka plugga lite.

Simma lugnt

Kommentarer
Postat av: Carolines F O T O N

sv: torslanda

2009-09-29 @ 19:15:17
URL: http://carolinedamm.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

Bridge CS4 tror du att du skulle kunna hjälpa mig ? :D



gillar din blogg!

2009-09-30 @ 13:14:46
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0