Jag + musik = ..........

Första musiklektionen idag, coh alla som känner mig vet hur "bra" jag är på att sjunga. Men jag kan texterna iallafall. Fast med lite tur slapp jag sången, och jag fick spela trummor, och det var inte vilken låt som helst, utan Black or White (spotifylänk). Jag gjorde inte bort mig lika mycket som jag hade gjort på sång, men jag klantade till det några gånger iallafall.


Här har vi även en bild på mig i en fin pose hemma oss Michaela, kom på att jag aldrig lagt upp en bild på mig så passade på nu. Har även idag spelat en runda med Malin och Danne, kommer att komma ett extremt spännande inlägg om detta vid senare tillfälle. Det kanske tillochmed blir ett collage.

Simma lungt

Kommentarer
Postat av: Do

Okej, triiist.. Erkänn han va bra? :)

2009-08-29 @ 13:24:18
URL: http://www.dobloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0