Äntligen

Nu kommer det efterlängtade inlägget från min, Dannes och Malins golfrunda i fredags. Har är ett "collage"




Gissa vad förloraren var tvungen att göra, jo ragga upp eller gå på dejt, med någon. Men duktiga Malin fixade det redan på kvällen samma dag, och det gick uppenbarligen ganska bra. Hon gick ut på bio med honom dagen efteråt också. Jag vet inte om hon vill att jag skall säga vem Mr X är, men jag tror redan att alla vet vem det är vid detta laget. Nu blir det kanske match nu på fredag igen, vem blir offret då? :P

Simma lugnt

Kommentarer
Postat av: Do

Hahaha.. verka ha varit en spännande match! :P och mycket regn..! Grattis till Danne:D

2009-09-03 @ 18:04:03
URL: http://www.dobloggar.blogspot.com
Postat av: Malin

hahahaha fan vad klockrent! :D gryyyyyyymt

2009-09-04 @ 10:55:37
Postat av: Daniel

Tack do :). haha ohja, du missade en mycket intensiv och darrande match Do... Du får hänga med nästa gång.

2009-09-04 @ 18:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0