Trök

Sitter här hemma och verkligen ingenting, alla andra är på ett lajvmöte. Man får skylla sig själv att man inte följde med Xp. Om jag har tur kanske de slutar snart så man kanske hinner göra något efteråt, fast det börjar bli lite sent för det nu.

Men jag har glömt att göra ett inlägg om att halva min klass var hemma oss mig i veckan på en håltimma och spelade FIFA, blev väldigt många, dubbelt så många som jag trodde det skulle vara från böjan då jag sa ja. Fast det hela blev grymt och huset står kvar ;).

Mitt FIFA-lag: Jag, Hanna och David, åkte ur direkt XP. MEn bättre gick det för Malin Emanuel och Albin som vann över de kaxigaste laget Simon, Axel och August.

Här har vi en bild över hur det såg ut i vårt TV rum, Malin och jag är inte med på bilden :P

Det är två bilder som är ihopsatta, det är däför Tim och Emma är så "wide" och Bergan o Co är så jättesmala. David klarade sig bra, förutom att han blev väldigt stor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0