Hata Tandläkare

Eller egentligen är det receptionisten som gör fel, så nu ska ni få höra hur min dag har vart, och ett exempel på hur man verkligen kan göra mig iriterad!!!!!!!!!!

Jag har tandläkartid onsdagen den 26 kl 13:00.  Jag får sjuts av min snälla mormor som ställer upp och kör mig dit så jag är i god tid, och jag går upp till receptionen.
Jag- Daniel Eineving, hos Catrin Nyhlen kl 13:00
Några sekunders tystnad
Tant - Det är inga tandläkare här nu, det står att du har din tid imorgon.
Jag - Men jag har jui fått en lapp där det står att min lapp att jag ska vara här om sju minuter.
Tant - Det kan du inte ha fått, det står här att din tur imon, kom tillbaka då.

Jag går därifrån för att inte verka lite sur som tant var, men  imån ska jag visa den kärringen lappen, och då ska ni också få se den. Har ingen bild på den för tillfället.

Simma lungt
(Det tänkte jag på oss tandläkaren, det "hjälpte")

Kommentarer
Postat av: Caroline - hobbyfotograf

Åker den ut imon eller? :P Stackars din mormor :(

2009-08-27 @ 10:49:05
URL: http://carolinedamm.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

så nära men ändå så långt bort... :O haha

2009-08-27 @ 18:19:05
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0