Matte A B C D E

Matte matte matte, det känns som om vi kommer att ha matte hela tiden, men det är faktiskt rätt bra. Det är det roligaste ämnet, men kanske lite enformigt med matte varje dag. 
Men det värsta är att vi alla måste köpa en sådan här:

Och den kostar 1000 kronor :O. Jag behöver den egentligen inte, min iPod kan få alla funktioner som den har, men den får man inte ha på proven. Så det är bara att pröjsa, och jag som sparar till en ny dator.

Skall även till tandläkaren imon, jag ska snart ta ut min jäkla tandtälning :D. Är rätt trött på den nu för tiden. Lokföran som Jonte kallade mig (för er som inte fattar har jag en "räls" i munnen :P) Men snart är det slut på de tiden misstänker jag. jag kommer att ladda upp bilder så fort den är borta. :P
Följ min blogg med bloglovin

Simma lungt

Kommentarer
Postat av: Caroline - hobbyfotograf

Man kan faktiskt köpa den som kostar 700 ;) Ofta ipoden kan göra alla dom graferna o så? :O

2009-08-26 @ 18:32:56
URL: http://carolinedamm.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

Svar: precis vad det heter! det är ganska fräckt.. :P

2009-08-26 @ 21:34:17
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Matte ditt favoritämne..... hmm. Jag e besviken!

2009-08-27 @ 21:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0